יום שני, 12 ביולי 2010

פרח שלי

כבר כמה ימים לא קפצנו לבקר כאן, פשוט אנחנו חולות קצת. היום אנחנו מרגישות כבר הרבה יותר טוב. שבוע שעבר סבתא באה להיות איתנו שבוע שלם!!! איזה כיף היה!!! ואתמול סבתא שנייה באה לבקר אותנו גם כן והביאה לליזה מתנה בובת מיני מאוס שהיא כל כך רצתה. ועכשיו היא לא נותנת לי לשחק איתה, אז אני חוטפת לה עוגיות. ושכחתי להגיד שדודה שלנו חזרה מגרמניה והביאה לנו בגדים ממש יפים, מחכות כבר לחורף!

כבר כמה ימים אמא נותנת לנו תרופה ואני ממש שונאת אותה, היא עדיין לא מבינה שזה לא טעים לי, ממש תרופה מגעילה. יש בכלל תרופות טעימות?

חשבתי איזה תמונה יכולה להיות תמונת היום והנה...היצירה הראשונה שלי, פרח צבעוני!
אמא הביאה לנו מדבקות עיגולים צבעוניות ואני ממש אהבתי להדביק אותם, אבל הכי הכי אהבתי שאמא אמרה לי "כל הכבוד" כל פעם שאני הדבקתי עיגול. ליזה לא ממש רצתה להדביק את המדבקות על הדף והדביקה על עצמה, על הבגדים ועל האף של אמא. זה היה ממש מצחיק.


טוב הגיע זמן לאכול...בתאבון

מאיה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה