יום חמישי, 22 ביולי 2010

פאזל צורות

עבר כבר שבוע שלם. ביום שישי סבא וסבתא באו לבקר אותנו והביאו לגו בשבילינו וגם בובת דונלד. ליזה צירפה את הבובה לאוסף הבובות שלה ועכשיו היא מסתובבת עם מיני מאוס, מיקי מאוס, דונלד וטיגר. אני לא כל כך מתעניינת בהן, אולי לפעמים. אני חושבת שקוביות לגו הרבה יותר מעניינים מבובות.

היום שוב סבתא באה לבקר אותנו והביאה פאזל צורות מעץ. בהתחלה לא הבנתי מה זה אבל אמא מיד הסבירה ואפילו הראתה לי איך משחקים בו. הכי אהבתי את עיגול הירוק, אולי כי הכי קל לשים אותו. בינתיים אני עוד לומדת להחזיר את כל הצורות בחזרה כי כשהצורות מבולגנות קצת קשה לי עדיין.

ושכחתי לספר על קוסקוס הטעים שאמא הכינה, אנחנו אוכלות אותו כבר 3 ימים וזה לא מפסיק להיות טעים, הוא עם מרק וירקות. ממש ממש טעים. אמא אמרה שהיום אולי היא תכין לנו לביבות קישוא, אני מאוד מקווה.

מאיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה