יום רביעי, 5 בינואר 2011

וואו..כמה זמן עבר!

אנחנו היינו כל כך עסוקות בלגדול ולהתפתח שלא שמנו לב כמה זמן לא כתבנו כאן. יש לנו כל כך הרבה מה לספר! קודם כל אנחנו למדנו לעשות המון דברים, למשל אנחנו מטפסות לבד למגלשה ומתגלשות ממש בעצמינו, בלי אמא. ואנחנו למדנו להשתמש במזלג (זה ממש מדליק איך שאפשר להרים חתיכת מלפפון עם מזלג והוא נשאר באוויר :-) ), למדנו לעשות מגדל מלגו וקוביות, לטפס על השולחן ועוד הרבה דברים אחרים.


אני (מאיה) אפילו עזרתי לאמא להכין לי חביתה בבוקר וערבבתי את הביצים!
אני מאוד אוהבת את אחותי וכל הזמן בודקת איפה היא, אפילו נתתי לה שם: Adada! כן! ככה קוראים לה, כי אני האחות הגדולה וככה החלטתי! אז אני כבר יודעת להגיד הרבה מילים חדשות בעברית וברוסית ואפילו מצליחה לחבר כמה מילים ביחד. אמא לא כל כך מבינה מה ליזה אומרת אז כנראה אוטוטו ואני אהיה המתורגמנית בבית (וואו איזה מילה מסובכת זאת!).

אנחנו כבר בנות שנה ושתע חודשים ועוד מעט יש לנו יום הולדת שנתיים. איזה כיף שאני חוגגת עם אחותי ביחד. אנחנו מתחילות לחשוב על מתנות. סבתא מריה ודודה קטי הבטיחו להביא לנו במתנה מטבח, שיהיה רק שלנו. אמא ואבא כבר קנו לנו מתנה מיטות חדשות שנוכל לעלות ולרדת מהמיטה לבד. זה יהיה ממש כיף! אני אבוא למיטה של ליזה וליזה תבוא אלי ושתינו ביחד נוכל ללכת למטה של אמא ואבא מתי שרק נרצה! איזה כיף!

וקיבלנו מגפיים חדשות!!!!!!!!!!!! אני רוצה כבר ללכת לטייל בהם!!!!!

אז בינתיים אני ואחותי יושבות וחושבות על המתנות ואנחנו נכתוב את הרשימה כאן.
אז תעקב אחרינו :-)

חיבוקים לכולם!

מאיה ואליזבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה